2016.05.03
A Debreceni Vízmű Zrt. elégedettségi felmérésének a hibaelhárítás során szerzett tapasztalatokra vonatkozó eredményei
Elégedettségi felmérésünk során azt is vizsgáltuk, hogy felhasználóink milyen tapasztalatokkal rendelkeznek a hibaelhárítás terén.
2016.04.14
A Debreceni Vízmű Zrt. elégedettségi felmérésének az ügyfél kiszolgálással kapcsolatos eredményei
Felmérésünk során az ügyfél kiszolgálásra vonatkozó adatokat is gyűjtöttünk, melynek eredményét az alábbiakban ismertetjük.
2016.04.14
A Debreceni Vízmű Zrt. elégedettségi felmérésének a mérőóra leolvasással és a számlázás gyakoriságának ismeretével kapcsolatos eredményei
Elégedettségi felmérésünk harmadik témakörében szerzett tapasztalatainkat az alábbiakban ismertetjük Önökkel.
2016.05.03
A Debreceni Vízmű Zrt. elégedettségi felmérésének az ivóvízbázis védelmével kapcsolatos eredményei
Felmérésünkben azt is vizsgáltuk, hogy felhasználóink fontosnak tartják-e az ivóvízbázis védelmét. Az alábbiakban az erre a kérdésre adott válaszok tapasztalatait osztjuk meg.
2016.05.03
A Debreceni Vízmű Zrt. elégedettségi felmérésének ügyfélkapu és e-számla igényléssel kapcsolatos eredményei
A felmérés során vizsgáltuk, hogy felhasználóink igényelnének-e e-számlát valamint intéznék-e ügyeiket ügyfélkapun keresztül.
2016.04.14
A Debreceni Vízmű Zrt. elégedettségi felmérésének a számlakép érthetőségére vonatkozó eredményei
Az elégedettségi felmérés során szerzett tapasztalataink megosztását, a második témakörünkkel folytatjuk, mely során a társaságunk által kibocsátott számla érthetőségét vizsgáltuk.
2016.04.07
Elégedettségi felmérést végzett a Debreceni Vízmű Zrt.
A Debreceni Vízmű Zrt. a korábbi évekhez hasonlóan 2015-ben is elvégezte az elégedettségi felmérést a felhasználók körében.
2016.05.03
A Debreceni Vízmű Zrt. elégedettségi felmérésének a honlapon elérhető információkra vonatkozó eredményei
Folytatjuk az elégedettségi felmérésünk eredményeinek közzétételét. A felmérés során a honlapon elérhető információkkal kapcsolatban is tettünk fel kérdéseket.
2016.05.03
A Debreceni Vízmű Zrt. elégedettségi felmérésének Társaságunkkal kapcsolatos eredményei
Az elégedettség mérésünk következő témaköre Társaságunk ügyfélbarát kiszolgálásának mérése volt.