Álláslehetőségek

Álláshirdetés! Belső ellenőrzési és folyamatmenedzsment koordinátor munkakör betöltésére

A Debreceni Vízmű Zrt. pályázatot hirdet, belső ellenőrzési és folyamatmenedzsment koordinátor munkakör betöltésére, Debreceni központjába.

A feladatokról:

  • A belső kontrollrendszer működésének, jogszabályoknak és szabályzatoknak való megfelelés vizsgálata, elemzés és értékelés, ajánlások megtétele a nemzetközi belső ellenőrzési standardok alapján.
  • A vállalat folyamat-szabályzatainak felülvizsgálata, aktualizálása. Új folyamatok esetén, szabályzat készítése.
  • Belső auditok elvégzése a jogszabályok és szabványok alapján.
  • A tudomására jutott jelentős kockázati veszélyeztetettségről, eseményről, kontrollhiányosságról a társaság vezetőjének azonnali tájékoztatása.
  • Vizsgálja és feltárja a szervezeti integritást sértő eseményeket.
  • Az egyes folyamatok fejlesztési lehetőségeinek keresése.
  • A közép, - és felsővezetők segítése a belső ellenőrzési, integritási folyamatoknak való megfelelésben.
  • Utóellenőrzést végez az intézkedések nyomon követése érdekében.
  • Kockázatelemzést végez a működési környezetben és belső kontrollrendszerében rejlő kockázatokról.

Amit kínálunk:

  • Teljes munkaidős alkalmazotti jogviszony;
  • Pontos, kiszámítható bérfizetés, teljesítmény alapú prémium, cafetéria, kedvezményes vállalati üdülési lehetőségek;
  • Folyamatos szakmai fejlődés támogatása;
  • Hosszú távú munkalehetőség, összetartó csapatmunka;

Képzettségi feltételek a jelentkezéshez:

  • A 22/2019. (XII.23.) PM rendeletben megfogalmazott szakmai követelmények.
  • Hasonló munkakörben szerzett 5 éves szakmai tapasztalat.

Ami előnyt jelent:

  • Okleveles könyvvizsgáló képesítés, és munkatapasztalat.
  • Vezetői tapasztalat.
  • Word és Excel magas fokú ismerete és gyakorlati alkalmazása.

Keresett kompetenciák:

  • Kiváló szintű kommunikációs készség szóban és írásban,
  • rendszerszemlélet, pontosság,
  • szervezőkészség, fejlett analitikus képesség,
  • kompetencia határok felismerése.

Részletes szakmai önéletrajzát – a bérigény megjelölésével - az @ e-mail címre várjuk.

Álláshirdetés! Csatornaműkezelő szakmunkás pozícióra

A Debreceni Vízmű Zrt. CSATORNAMŰKEZELŐ SZAKMUNKÁST keres Vámospércsi telephelyére.

Amit kínálunk:

  • Teljes munkaidős alkalmazotti jogviszony;
  • Pontos, kiszámítható bérfizetés (alapbér + pótlék), teljesítmény alapú prémium, cafetéria, munkaruha, védőeszköz;
  • Folyamatos szakmai fejlődés támogatása;
  • Hosszú távú munkalehetőség, összetartó csapatmunka;

Elvégzendő feladatok:

  • csatornamű üzemeltetésével kapcsolatos valamennyi kezelői és hibaelhárítási feladat ellátása.

Elvárások:

  • csőszerelői ismeretek és gyakorlat;
  • „B” kategóriás gépjárművezetői jogosítvány;
  • gépészeti alapismeretek;
  • korábbi műszaki jellegű munkakör.

Előny:

  • villamossági, villanyszerelői alapismeretek;
  • számítógép kezelői szintű ismerete;
  • csatornamű kezelői ismeretek, ezzel kapcsolatos szakirányú képesítés és gyakorlat;
  • hegesztői ismeretek, ezzel kapcsolatos képzettség, szakvizsga megléte;
  • korábbi hasonló jellegű munkakör.

Jelentkezzen fényképes önéletrajzával, az @ e-mail címre, a munkakör megnevezésével.

Álláshirdetés! Számlázási feladatok ellátására

A Debreceni Vízmű Zrt. – határozott idejű szerződéssel – számlázási feladatok ellátására keres munkatársat.

A feladatokról:

  • Közszolgáltatási szerződések kötése;
  • Törzs- és egyéb adatok rögzítése, karbantartása; ellenőrzése;
  • Mérés adatok fogadása, rögzítése, adatszolgáltatások előkészítése;
  • Számlakészítés;
  • Ügyfelek tájékoztatása személyesen vagy levélben;
  • Panaszok, számlareklamációk kezelése, megválaszolása;
  • Főkönyvi feladások készítése, egyeztetése;
  • Főkönyv – analitika egyeztetése.

Ami feltétlenül kell a jelentkezéshez:

  • Középiskolai végzettség, közgazdasági szakirány előnyt jelent;
  • Ms Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete;
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség;
  • Önálló munkavégzés, rugalmasság, pozitív szemlélet;
  • Megbízhatóság, pontosság, türelem;
  • Energikus, ügyfélközpontú hozzáállás;
  • Szakmai fejlődés igénye.

Ami előnyt jelent a jelentkezésnél:

  • Szolgáltató cégek számlázási, panaszkezelési munkáiban szerzett gyakorlat;
  • Angol nyelvismeret.

Amit kínálunk:

  • Teljes munkaidős alkalmazotti jogviszony;
  • Pontos, kiszámítható bérfizetés, teljesítmény alapú prémium, cafetéria;
  • Folyamatos szakmai fejlődés támogatása;

Jelentkezés csak fényképes, részletes önéletrajzzal (mely tartalmazza az előző munkahelyeken végzett tevékenységek leírását, az eszközként használt szoftver(ek) megnevezését.)

Az önéletrajzokat az @ e-mail címre várjuk, a munkakör megnevezésével!

Személyes adatok
Elérhetőségek
Középfokú tanulmányok
Technikusi tanulmányok
Felsőfokú tanulmányok
1.
2.
Nyelvvizsga bizonyítványok
Munkatapasztalatok, korábbi munkahelyek
1.
2.
3.
Egyéb képzettségek
Jogosítványok
Számítógépes ismeretek
Bérigény
A pályázathoz csatolandó dokumentumok