Ügyfélszolgálat - Debreceni Vízmű Zrt.

Panaszbejelentés

Felhasználási hely címe

Levelezési cím

Csatolmány

A Felhasználó rendelkezésre álló iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok csatolása.
A csatolmány formátuma: PDF, DOC(X), JPEG, BMP, TXT, XLS(X), maximális összméretük: 10MB

A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/A § (5) bekezdése alapján és a víziközmű-szolgáltatásról szóló 2011. évi CCIX. törvény egyes rendelkezéseinek végrehajtásáról szóló 58/2013. (II. 27.) Korm. rendelet alapján a víziközmű-szolgáltató 15 napos határidőn belül érdemben, írásban válaszol a felhasználó részére.

A korábbi, érdemben megválaszolt felhasználói panasz tartalmával azonos tartalmú, ugyanazon felhasználó által tett, ismételt, új információt nem tartalmazó felhasználói panasz, valamint a névtelen felhasználói panasz kivizsgálását a víziközmű-szolgáltató mellőzheti.

Fogadtuk panaszbejelentését!

A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/A § (5) bekezdése alapján és a víziközmű-szolgáltatásról szóló 2011. évi CCIX. törvény egyes rendelkezéseinek végrehajtásáról szóló 58/2013. (II. 27.) Korm. rendelet alapján a víziközmű-szolgáltató 15 napos határidőn belül érdemben, írásban válaszol a felhasználó részére.