A Debreceni Vízmű Zrt. elégedettségi felmérésének Társaságunkkal kapcsolatos eredményei

Az elégedettség mérésünk következő témaköre Társaságunk ügyfélbarát kiszolgálásának mérése volt.

Ügyfélbarát-e szolgáltatónk illetve a korábbi évekhez hasonlítva fejlődés látható-e szolgáltatásunkban, ügyintézésünkben

Az elégedettség mérésünk következő témaköre Társaságunk ügyfélbarát kiszolgálásának mérése volt.

A kérdésekre adott válaszokból megtudhattuk, hogy a válaszadók 73,55 %-a (4; 5; 6 értékű besorolás) ügyfélbarátnak tartja Társaságunkat, csak 19,44 % (1; 2; 3 értékű besorolás) elégedetlen Társaságunk ügyfélbarát kiszolgálásával. A nem válaszolók száma 7,02 % volt.

Arra a kérdésre, hogy fejlődés látható-e az ügyfélszolgálat tájékoztatásában a válaszadók 33,71 %-a felelt igennel. A nemmel válaszolók aránya 17,02 %. Jelentős 46,61 % azon ügyfelek száma, akik nem tudták megítélni a fejlődés irányát, ugyanis ezen választ adók 66,03 %-a azonban nem került kapcsolatba Társaságunkkal reklamációs ügyintézésben.

Ezen tényeket figyelembe véve az ügyfélkiszolgálás elégedettsége jónak értékelhető.