A Debreceni Vízmű Zrt. elégedettségi felmérésének a honlapon elérhető információkra vonatkozó eredményei

Folytatjuk az elégedettségi felmérésünk eredményeinek közzétételét. A felmérés során a honlapon elérhető információkkal kapcsolatban is tettünk fel kérdéseket.

Honlapon elérhető információkkal kapcsolatos felmérés eredménye

Az elégedettség mérésünk során a honlapunk látogatottságáról, a fellelhető információk hasznosságáról kérdéseket tettünk fel a Felhasználóinknak.

Egyrészt arra kerestünk választ, hogy a megkérdezettek közül hányan látogatják ügyintézés céljából rendszeresen honlapunkat, valamint arra, hogy az ügyintézés során mennyire voltak Felhasználóink elégedettek a webes felületünkön található információkkal, azok hasznosságával. Kiderült, hogy a honlap látogatottsága még mindig lehetne kedvezőbb, hiszen a megkérdezettek közel fele (49,76 %) keresi fel rendszeresen honlapunkat kérdései megválaszolása érdekében. Közel a megkérdezettek fele (48,39 %) nyilatkozta, hogy nem látogatja a honlapunkat.

Azonban arra a kérdésre, hogy elégedett volt-e az ott található információkkal csak a válaszadók 18,15 %-a jelzett kisebb elégedettséget. Ebből arra lehet következtetni, hogy Felhasználóink egy része már próbált választ kapni kérdésére honlapunkról, de talán sikertelenül, így esetlegesen emiatt nem keresi fel rendszeresen. Azok aránya, akik a három legmagasabb elégedettséget jelölték meg a megkérdezettek 62,26 %-a.  

Mivel Társaságunk már több településen is végez víziközmű-szolgáltatást a jelenlegi struktúra bizonyára nem érthető, nem Felhasználóbarát. A növekvő elektronikus ügyintézés igényének kiszolgálása érdekében – mivel a leggyorsabb és legköltség-takarékosabb információszerzési lehetőséget a honlap biztosítja a Felhasználók számára – egyrészt a felfuttatásához nagyobb publicitás szükséges, másrészt elengedhetetlen a honlapunk fejlesztése is, melynek keretében a tervezési feladatok már megkezdődtek.