52/513-513
4025 Debrecen, Hatvan u. 12 - 14.
[Skip to Content]

Hírek

04
Apr

Rezsicsökkentés

Apr 04 | 0 hozzászólás
A kutatás során mértük, hogy érzékelték-e, s ha igen, mennyire érzékelték a felhasználók a szolgáltatási díj csökkenését a rezsicsökkentés utáni első számla kézbevételekor.
elolvasom
21
Mar
A kommunikációs platformok közt kitüntetett szerepe van a székház belső terének, hiszen itt van ügyfélszolgálati iroda, és itt húzódnak a személyes ügyintézési útvonalak. Az összes megkérdezett (független attól, hogy járt-e már az ügyfélszolgálati irodán) több mint fele fontosnak (33%) vagy nagyon fontosnak (24%) tartja, hogy a Vízmű épületében az...
elolvasom
07
Mar
A szolgáltatás erősségeit érzékelik a felhasználók, s ennek súlya van a cég értékelésében is.
elolvasom
27
Feb

Számlázási panaszok kezelése

Feb 27 | 1 hozzászólás
A számlázást jellemzi, hogy a megkérdezett felhasználók több mint négyötödének nem volt panasza.
elolvasom
14
Feb
Az ivóvízről a felhasználók egyéni ízlésítéletük alapján alkotnak elvárásokat, s ezt az ivóvíz ízére, színére, szagára, hőmérsékletére és nyomására vonatkozó kérdéseink megválaszolásakor nyomatékosan ki is fejezik. Az íz, a szín és a szag több mint 80%-uk számára nagyon fontos, de a hőmérséklet és a nyomás is több mint 60%-uk számára nagyon fontos...
elolvasom
04
Feb

Felhasználói tudatosság

Feb 04 | 1 hozzászólás
A vízfelhasználás környezettudatosságára irányuló felmérések eredményeit összesítve szembeötlik, hogy a Debreceni Vízmű Zrt. felhasználói a legkülönbözőbb élet- és felhasználási helyzetekben kiemelten fontosnak tartják a víztudatosságot. A mérési eredmények megmutatják, hogy mennyire fontosak a debreceni víziközmű-szolgáltatást igénybevevő számára...
elolvasom
4025 Debrecen, Hatvan u. 12 - 14.
52/513-513
4025 Debrecen,
Hatvan u. 12 - 14.
52/513-513
Lap tetejére