„Ha mások ezt használják, én is kipróbálom”

A Debreceni Vízmű Zrt. a koronavírus fertőzés terjedésének csökkentése érdekében, szem előtt tartva dolgozói, felhasználói és ügyfelei egészségének megőrzését, a járvány idejére a személyes ügyfélkapcsolatait minimalizálta.

Felhasználóink alkalmazkodva a kialakult helyzethez a biztonságosabb elektronikus csatornákat használva keresik meg Társaságunkat. Ennek eredményeként megnövekedett az E-közmű | Zafír Personal Portalon regisztráltak száma is. Több Felhasználónk kíséri figyelemmel így az elkészült számlákat, veszi igénybe a bankkártyás fizetés nyújtotta szolgáltatást, diktálja mérőállását a korrekt elszámolás érdekében, illetve regisztrál e-számlára.

Örömmel fogadtuk, hogy az elmúlt időszakban 32 %-kal több mérőállás bejelentés érkezett Társaságunkhoz az alul vagy túlszámlázás elkerülése érdekében.

Kérjük, javasoljuk, hogy Felhasználóink jelentsék be mérőállásaikat az alábbi elérhetőségeinken:

E-közmű portálon (regisztrációhoz kötött): https://e-portal.dvinfo.hu/
Honlapunkon: http://www.debreceni-vizmu.hu/ugyfelszolgalat/vizmeroallas-bejelentes/
E-mail címeinkre: @ vagy @ Automata mérőállás bejelentő rendszereinken: + 36 52 534 482 és +36 52 534 483.
Ügyfélszolgálati telefonszámunkon, munkanapokon 8 – 12 óráig: + 36 52 513 506

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a járvány ideje alatt is lehetőséget biztosítunk ügyfeleinknek ügyeik intézésére elektronikus vagy postai csatornáinkon. Nyomtatványainkat elérhetik honlapunkon: http://www.debreceni-vizmu.hu/dokumentumtar

Várjuk tisztelt Felhasználóink megrendelését, értesítési cím illetve a felhasználó személyében történő változásaik bejelentését, számlával, folyószámlával kapcsolatos megkereséseiket, részletfizetési, locsolási kedvezménnyel kapcsolatos, továbbá egyéb megkereséseiket! Megkereséseik során legyenek figyelemmel az ügyintézéshez szükséges alátámasztó dokumentumok megküldésére is.

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy az elkészült számláikat az alábbi fizetési módokon egyenlíthetik ki:

- átutalással,
- csoportos beszedési megbízással (pénzintézetnél beadott felhatalmazással),
- bankkártyás fizetéssel portálunkon,
- iCsekk alkalmazással (a számla első oldalán lévő, csekk feletti QR kóddal),
- OTP Bank Csekkrendező szolgáltatásával,
- Fizetési Pont terminálon,
- TESCO díjfizetésre alkalmas terminálon keresztül,
- készpénzátutalási megbízással (csekk).

Hibabejelentésünk az alábbi telefonszámon és e-mail címen érhető el: