A hálózatokon keletkező műszaki hibákkal, a közüzemi hálózaton történő hibaelhárítással kapcsolatosan szerzett tapasztalatok értékelése

Az elégedettségi felmérés során szerzett tapasztalataink megosztását a hatodik témakörünkkel folytatjuk, mely során azt elemeztük, hogy felhasználóink milyen műszaki hibával találkoztak a közüzemi vagy akár a belső hálózatukon is.

A válaszadás során lehetőség volt arra is, hogy a Felhasználók több információt is közöljenek a kérdőív kitöltése során. Így a megadott válaszok száma 2826 db volt. A választ adók 76,79 %-a nem tapasztalt sem az ingatlanon belül, sem kívül hibát, továbbá kellemetlen szaghatásokat sem. A dugulást tapasztaló Felhasználók aránya 11,61 %, melynek 58%-a csak az esőzésekkor tapasztalja a kellemetlen jelenséget. A lakáson belüli kellemetlen szaghatást a válaszadók 6,9 %-a tapasztalta. A megkérdezettek csupán 23,21 %-a tapasztalt valamilyen műszaki meghibásodást, esetlegesen kellemetlen szaghatást.  

Választ kaptunk továbbá arra is, hogy a kérdőívet kitöltők 66,83 %-nak nincs hibaelhárítási tapasztalata, amely többek között alátámasztja azt a tényt, hogy szakembereink folyamatosan felügyelik és karbantartják a vezetékhálózatot. 

Azok közül, akiknek van hibaelhárítási tapasztalata a megkérdezettek 63,81 %-a a 4 - 6-os skálát jelölte meg, tehát elégedettek voltak az ügymenettel, az elhárítással, míg csupán 36,19 % azok aránya, akiknek kifogásuk volt a folyamat valamelyik lépésével.