52/513-513
4025 Debrecen, Hatvan u. 12 - 14.
[Skip to Content]

Tisztelt Felhasználó!

A Debreceni Vízmű Zrt. fontosnak tartja, hogy működése során a fogyasztói megelégedésére végezze munkáját. Ennél fogva, különös figyelemmel kísérjük a Felhasználók igényeit, elvárásait. Folyamatosan igyekszünk a szolgáltatásaink színvonalán fejleszteni.
Kérjük segítse munkánkat a rövid kérdőív kitöltésével!
A tevékenységeinket, szolgáltatásainkat 6 fokú skálán minősítse, ahol az 1-es egyáltalán nem elégedett, a 6-os teljes mértékben elégedett.

Kérdőív:

Mely településen van az Ön felhasználási helye? Kérjük, válasszon a legördülő listából!
Melyik szolgáltatásunkat veszi igénybe?
1. Kérjük értékelje, hogy mennyire elégedett a Debreceni Vízmű Zrt. által nyújtott vízszolgáltatással!
2. Kérjük értékelje, hogy mennyire elégedett a Debreceni Vízmű Zrt. által nyújtott szennyvízszolgáltatással (amennyiben igénybe veszi)!
3. Kérjük értékelje, hogy mennyire elégedett a Debreceni Vízmű Zrt. által szolgáltatott ivóvíz minőségével!
4. Találkozott-e vagy sem a felsoroltak közül bármelyik problémával, műszaki hibával! (több válasz is lehetséges)











5. Tudja-e, hogy Társaságunk milyen gyakorisággal végez mérőóra leolvasást az érintett felhasználási helyen?
6. Ismeri-e a Társaságunk által alkalmazott számlázási gyakoriságot?
7. Került-e már kapcsolatba személyesen vagy telefonon ügyfélszolgálati irodánkkal?
8. Amennyiben került már kapcsolatba ügyfélszolgálati irodánkkal, kérjük értékelje, mennyire volt elégedett a kapott tájékoztatással!
9. Kérjük értékelje, hogy mennyire elégedett Társaságunk panasz kezelésével, ügyintézésével!
10. Amennyiben panaszára elutasító választ kapott, mennyire volt érthető a magyarázat?
11. Felmerülő kérdéseivel látogatja-e honlapunkat?
12. Kérjük értékelje, hogy mennyire volt elégedett a honlapunkon elérhető információkkal, ügyei intézéséhez!
Esetlegesen, mely információkat, általános tájékoztatásokat nem találta meg honlapunkon:
13. Kérjük értékelje, hogy mennyire tartja Társaságunkat ügyfélbarátnak!
14. Az előző évekhez képest lát-e fejlődést az ügyfél tájékoztatásunkban?
15. Amennyiben van tapasztalata hibaelhárításunkkal kapcsolatban, kérjük értékelje, hogy mennyire volt elégedett azzal!
16. Fontosnak tartja-e környezetünk védelmét, az ivóvízbázis védelmét?
Amennyiben fontosnak tartja a környezetünk, az ivóvízbázis védelmét, mit tesz a megóvása érdekében?
17. Regisztrált-e már az e-közmű portálon, ahol nyomon követheti az elkészült víziközműszolgáltatás számláit, befizetéseit, mérőállását?
18. Amennyiben regisztrált, segíti-e a portál az elektronikus ügyintézését, a szolgáltató felé történő banki tranzakcióját?
4025 Debrecen, Hatvan u. 12 - 14.
52/513-513
4025 Debrecen,
Hatvan u. 12 - 14.
52/513-513
Lap tetejére