Ellátandó feladatok:
- Ügyfelek tájékoztatása, kiszolgálása;
- Telefonon és email-ben érkező panaszok rögzítése, megválaszolása;
- Hívásokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok végrehajtása és dokumentálása;
- Reklamációkezelés;
- Szerződéskötés;
- Számlázás;
- Pénzkezelés;
- Kapcsolattartás társosztályokkal.
Feltétel:
- Középiskolai végzettség, közgazdasági szakirány;
- Ms Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete;
Elvárások:
- Középfokú szakmai végzettség;
- Kiemelt kommunikációs és problémamegoldó készség;
- Megbízhatóság;
- Pontosság;
- Pénzkezelés;
- Energikus, türelmes, ügyfélközpontú hozzáállás;
- Rugalmasság, pozitív szemlélet.
Előny:
- Szolgáltató cégek számlázási munkáiban szerzett gyakorlat;
- Ügyfélszolgálati gyakorlat;
- Közgazdasági, számviteli ismeretek;
- Műszaki ismeretek;
- Nyelvtudás;
- Stressztűrő képesség.
Jelentkezés csak fényképes önéletrajzzal együtt benyújtott részletes szakmai önéletrajzzal lehetséges, (mely tartalmazza az előző munkahelyeken végzett tevékenységek leírását az eszközként használt szoftver(ek) megnevezését.)
Jelentkezési határidő: 2015. január 15.
Érdeklődni: Kutiné Berki Veronikánál Tel.: 52/513-506
A meghirdetett állásajánlatra weboldalunkon keresztül regisztrálhat és jelentkezhet, illetve elküldheti önéletrajzát a @ e-mail címre.
Az álláshirdetés letölthető formában itt érhető el. (.pdf formátum)