Ügyfélbarátnak tartják-e szolgáltatónkat illetve a korábbi évekhez hasonlítva fejlődés látható-e szolgáltatásunkban, ügyintézésünkben.

Az elégedettségi felmérés során szerzett tapasztalataink megosztását az ötödik témakörünkkel folytatjuk, mely során azt elemeztük, hogy Ügyfélbarátnak tartják-e szolgáltatónkat illetve a korábbi évekhez hasonlítva fejlődés látható-e szolgáltatásunkban, ügyintézésünkben.

A megkérdezettek csupán 18,29 %-a választotta a három legkisebb értéket. Az értékelés során 81,71 %-a 4 – 6-os skálát jelölt meg, mely szerint a Társaságunkat ügyfélbarátnak tartják. A válaszok alapján a megkérdezettek csupán 4,5 %-a jelezte a teljes elégedetlenségét.

Ügyfélbarátnak tartja-e társaságunkat?

A kérdésünkre adott válaszok pozitív csengésűek. A Felhasználóink jelentős része Társaságunk szolgáltatásaival, tevékenységeivel elégedett. Társaságunk azonban továbbra is törekvéseket tesz arra, hogy az eddig elégedetlen Felhasználók is teljes körű, érthető tájékoztatást kapjanak az ügyeik intézéséhez. Visszacsatolás számunkra, hogy az elégedettség felmérés alapján fejlődés látható az ügyfél kommunikációnkban, hiszen bár vannak akik nem tudták eldönteni hogy látnak-e fejlődést (55,19 %), mégis a kérdésünkre 28,02 %-a igennel válaszolt, míg nemmel csupán 16,79 %. A 2015-ös felmérés szerint a választ adók 17,48 %-a nem látott fejlődést a tájékoztatásainkban.