Személyes ügyintézés/Ügyfélszolgálat

A kommunikációs platformok közt kitüntetett szerepe van a székház belső terének, hiszen itt van ügyfélszolgálati iroda, és itt húzódnak a személyes ügyintézési útvonalak. Az összes megkérdezett (független attól, hogy járt-e már az ügyfélszolgálati irodán) több mint fele fontosnak (33%) vagy nagyon fontosnak (24%) tartja, hogy a Vízmű épületében az ügyintézési útvonalat egységes információs táblák jelöljék ki.

Az ügyfélszolgálat elhelyezkedésével többnyire elégedett és teljesen elégedett volt a felhasználók 40%-a, megközelíthetőségével 39%-a, az elégedetlenek aránya 5% (többnyire elégedetlen 4%, teljes elégedetlen 1%). Az ügyintézők munkavégzésének gyorsasága, hatékonysága, problémamegoldó képessége, viselkedése is elégedettséget váltott ki: a válaszadók közel 20%-a többnyire elégedett, és 15-19%-a teljesen elégedett az ügyintézők személyi kvalitásaival és teljesítményével. Az ügyfélszolgálat nyitva tartási idejével is többnyire vagy teljesen elégedett 34%, a felhasználók 16%-a pedig közepesen elégedett.

grafikon
grafikon
grafikon
grafikon