Honlapon elérhető információkkal kapcsolatos felmérés tapasztalata.

Az elégedettségi felmérés során szerzett tapasztalataink megosztását a negyedik témakörünkkel folytatjuk, mely során azt elemeztük, hogy a honlapunkon elérhető információk segítik-e a Felhasználók tájékozódását, mennyire használják ügyfeleink az elektronikus tájékoztatási eszközeinket.

Jelentős, 44,85 % azon felhasználók aránya, akik a honlapunkat keresik fel a kérdéseik megválaszolásához.

Megvizsgáltuk, hogy hasznosak, elegendőek-e a honlapunkon elhelyezett információk. A kérdésünkre a kérdőívet kitöltők csupán 7,65 %-a nem válaszolt. Az értékelést adók jelentős része elégedett a honlapon található tájékoztatással. A maximális elégedettséget 27,1 % jelölte meg.  A három legmagasabb értéket a választ adók 79,52 %-a jelölte meg.  A három legkisebb értéket a választ adók csupán 20,48 %-a jelölte. 

honlapunkon történő tájékoztatás elégedettsége
 
A megkérdezettek jelzése alapján a Felhasználók igényt mutatnak az e-portál szolgáltatásaira (mérőállás bejelentése a regisztrációt követően, mérőállás diktálás jelzése, bankkártyás fizetés, e-számla), azonban a portál elérhetőségét (https://e-portal.dvinfo.hu/), szolgáltatásait nem ismerik.
 
online elérhetőség
 
A növekvő elektronikus ügyintézés igényének kiszolgálása érdekében – mivel a leggyorsabb és legköltség-takarékosabb információadási lehetőséget a honlap biztosítja – elengedhetetlen a honlapunk fejlesztése, mely munkálatokat már 2016 évben elkezdtük.