52/513-513
4025 Debrecen, Hatvan u. 12 - 14.
[Skip to Content]

Hírek

12
Jun

Elégedettségmérés során kapott válaszok, tapasztalatok összefoglalása

2017-06-12 07:40

Megköszönve segítő közreműködésüket összefoglaljuk a felmérés során tapasztaltakat, feladatokat.

A kapott válaszok alapján arra következtethetünk, hogy Társaságunk fokozatos és folyamatos fejlesztései úgy, mint például az e-portál, ügyfélhívó bevezetése, a honlapon közzé tett további információk bővítése fokozza a Felhasználók elégedettségi szintjét. 

Mindenképpen folytatni szükséges a Felhasználók tájékoztatását, a portál népszerűsítését, a honlapon elérhető információk bővítését, könnyebb kezelését

A reklamációk elkerülése érdekében – mivel még mindig jelentős azon Felhasználók aránya, akik nem ismerik a leolvasási ciklusokat – nagyobb publicitást kell fordítani arra hogy hol lehet tájékozódni a leolvasás időpontokról és mérőállás diktálási lehetőségekről (számláink 3. és 2 oldalán).

Az elektronikus ügyintézés során a Felhasználók nem mindig a megfelelő módot választják meg a bejelentéseiknek, ezáltal sikertelen az adatbetöltés, az elektronikus eszközök használata még nem rutinszerűen zajlik, ezért hibabejelentések érkeznek, továbbá nem használják ki a portál adta lehetőségeket. Ezen alkalmazások használata pedig könnyíthetné, meggyorsíthatná mind az Ügyfelek, mind a Vízmű munkáját. 

Annak elérése érdekében, hogy Felhasználóink még inkább tisztában legyenek teendőik ügyintézési módjával, lehetőségeikkel érdemes az új ügyfélhívó rendszer adta lehetőségeket kihasználni és további fontos információt, tájékoztatást elhelyezni ezen kommunikációs csatornán is.  

A felmérés alapján a jogszabályi előírásokat kevesen értik meg, az elégettség növelése és az ügyfél tájékozottság érdekében a magyarázatoknál törekedni kell az érthetőségre, a részletesebb tájékoztatásra.

A válaszokból következtethetünk arra, hogy egyre tudatosabbak Felhasználóink a vízbázis-védelmet érintően. 

Előremutató pozitívum, hogy Felhasználóink továbbra is ügyfélbarátnak érzik Társaságunkat és továbbra is az egyik legfőbb küldetésünk, hogy a felhasználói elégedettség maximalizálása mellett végezhessünk feladatainkat, tevékenységeinket, annak érdekében, hogy továbbra is mi lehessünk a „Partner a jelenben a jövőért”

Elégedettségi felmérés összegzése


Címkék:
Megosztás  |  

Hozzászólások

4025 Debrecen, Hatvan u. 12 - 14.
52/513-513
4025 Debrecen,
Hatvan u. 12 - 14.
52/513-513
Lap tetejére