Hírek

Hírek szűrése
A 2013-as elégedettségi felmérés eredményei
Tisztelt Felhasználóink
teljes hír
Rezsicsökkentés
A kutatás során mértük, hogy érzékelték-e, s ha igen, mennyire érzékelték a felhasználók a szolgáltatási díj csökkenését a rezsicsökkentés utáni első számla kézbevételekor.
teljes hír
Felhasználói tudatosság
A vízfelhasználás környezettudatosságára irányuló felmérések eredményeit összesítve szembeötlik, hogy a Debreceni Vízmű Zrt. felhasználói a legkülönbözőbb élet- és felhasználási helyzetekben kiemelten fontosnak tartják a víztudatosságot. A mérési eredmények megmutatják, hogy mennyire fontosak a debreceni víziközmű-szolgáltatást igénybevevő számára azok az élethelyzetek, melyekben megnyilvánulhat a vízvagyon védelme, a vízszennyezés kerülése, a vízpocsékolás megelőzése: például víztakarékos adagolók használata, zuhanyzás előnyben részesítése, vízfolyatás elkerülése mosogatáskor és fogmosáskor, a locsolás ésszerűsítése és környezettudatossága, szennyvíz-lefolyók tisztántartása.
teljes hír
Termék és szolgáltatások felhasználói értékelése
Az ivóvízről a felhasználók egyéni ízlésítéletük alapján alkotnak elvárásokat, s ezt az ivóvíz ízére, színére, szagára, hőmérsékletére és nyomására vonatkozó kérdéseink megválaszolásakor nyomatékosan ki is fejezik. Az íz, a szín és a szag több mint 80%-uk számára nagyon fontos, de a hőmérséklet és a nyomás is több mint 60%-uk számára nagyon fontos jellemző, amikor a Vízmű termékéről ítéletet mondanak. (A hőmérséklet tapasztalatunk a nyári lekérdezés miatt lehetett fontos, a nyomás pedig elsősorban a magas panelházak lakóinak.)
teljes hír
Személyes ügyintézés/Ügyfélszolgálat
A kommunikációs platformok közt kitüntetett szerepe van a székház belső terének, hiszen itt van ügyfélszolgálati iroda, és itt húzódnak a személyes ügyintézési útvonalak. Az összes megkérdezett (független attól, hogy járt-e már az ügyfélszolgálati irodán) több mint fele fontosnak (33%) vagy nagyon fontosnak (24%) tartja, hogy a Vízmű épületében az ügyintézési útvonalat egységes információs táblák jelöljék ki.
teljes hír
Debreceni Vízmű szolgáltatásának erőssége
A szolgáltatás erősségeit érzékelik a felhasználók, s ennek súlya van a cég értékelésében is.
teljes hír
Számlázási panaszok kezelése
A számlázást jellemzi, hogy a megkérdezett felhasználók több mint négyötödének nem volt panasza.
teljes hír