A Debreceni Vízmű Zrt. elégedettségi felmérésének a hibaelhárítás során szerzett tapasztalatokra vonatkozó eredményei

Elégedettségi felmérésünk során azt is vizsgáltuk, hogy felhasználóink milyen tapasztalatokkal rendelkeznek a hibaelhárítás terén.

Hibaelhárítás terén szerzett tapasztalatok értékelése Felhasználói szemmel

Az elégedettség mérésünk során kérdések megválaszolásával mértük az Önök, Felhasználók által adott, a hibaelhárítás során szerzett tapasztalataikat. A kérdőív kitöltése során arra derült fény, hogy a kérdőívet kitöltők közel 72,82 %-nak nincs hibaelhárítási tapasztalata, amely többek közt alátámasztja azt a tényt, hogy szakembereink folyamatosan felügyelik és karbantartják a vezetékhálózatot.

Azok közül, akiknek van hibaelhárítási tapasztalata, közel 69 %-a (~68,61%, 4; 5; 6-os értékelések) elégedett volt az ügymenettel, míg csupán 31 % (~31,39%) körüli azok aránya, akiknek kifogásuk volt a folyamat valamelyik lépésével.