A 2013-as elégedettségi felmérés eredményei

Tisztelt Felhasználóink!

A Debreceni Vízmű Zrt. számára kiemelt jelentőséggel bír, hogy működése során felhasználói megelégedésére végezze munkáját. Szolgáltatásainak minőségi biztosítása, az esetleges fejlesztési irányok meghatározása érdekében minden évben megkeresi felhasználóit elégedettségi felméréssel, kérdőívekkel, melyek segítségével visszajelzéseket kaphat a szolgáltatását igénybevevők elvárásairól, igényeiről, elégedettségéről.

Társaságunk fontosnak tartja az ügyfeleket meghallgatni és törekedni a kapcsolatok minél szorosabb kialakítására.

Az elégedettségi felmérésünk célja tehát, hogy a szubjektív érzeteket, tapasztalatokat, véleményeket adatokká, tényekké alakítsuk át, a levont következtetések alapján a fejlődési irányaink és javaslataink is megfogalmazhatóak legyenek, kézen foghatóvá váljanak.

A 2013 évben begyűjtött adatok feldolgozásra, kiértékelésre kerültek.

Úgy gondoljuk, hogy viszonozva a kérdőívekre fordított idejüket, a kutatás során tapasztaltakat hetente 1-1 hírmorzsa formájában megosztjuk a honlapunkat meglátogató felhasználóinkkal.

Témáink:

- Felhasználói tudatosság
- Termék és szolgáltatások felhasználói értékelése
- Számlázási panaszok kezelése
- Debreceni Vízmű szolgáltatásának erőssége
- Személyes ügyintézés / Ügyfélszolgálat
- Rezsicsökkentés

Közreműködésüket ezúton is köszönjük!
 

Debreceni Vízmű Zrt.